mina första rader i bloggen

Louise här!

tänkte faktiskt försöka skriva några rader om varför vi har blivit knäppa och gjort en blogg tillsammans. både jag och malin har bloggat ett tag på varsin innan så vi kan ju detta med att blogga, ialla fall malin. vi började faktiskt snacka lite om att göra en blogg tillsammans innan vi tog studenten iår eftersom vi tänkte att vi inte skulle ha något att göra. speciellt malin som inte har något jobb än! vi har ialla fall tänkt att denna blogg ska både vara seriös och oseriös, som vi två brukar vara. vårat mål är väl att försöka göra denna blogg aktiv, men då måste vi ha hjälp av er läsare :)

måste även påpeka att jag och malin är bästa vänner sedan 5 1/2 år tillbaka.

nu säger jag god natt och hjärtligt välkommen åter!

PUSS FRÅN LOUISE

Kommentarer

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0