LÄR KÄNNA MALIN OCH LOUISE


Namn: Malin Sara Karlgren
Smeknamn: Mallan, Luggen, Kalle
Bor: Falköping
Ålder: 19 somrar
Kön: Wanna find out?
Födelsedag: 23 juni. (Glöm inte gratta)
Familj: Mamma, Pappa och två store(?)bröder
Vänner: Självklart!
Partner: Nej. Konstigt va?
Djur: En galen katt och en ännu mer galen hund
Jobb: Har "semester"
Intressen: Bowling, innebandy, fotboll, vänner och så vidare
Bra på: Allt utom att vara snabb
Dålig på: Vara snabb kanske?
Gillar: Cola, snygga killar, fota
Ogillar: När louise är sur, lipsillar, grädde, tattare
Musik: Det mesta men Håkan Hellström framförallt
Bästa egenskaper: ROLIG SOMFAN, härlig, rolig, snäll ibland.
Rädd för: Allt på liseberg förutom chokladhjulen.
Ogillar folk som: inte kan ta skämt, inte kan skratta, har dålig humor, inte fattar ironi.
Gillar folk som: bjuder på sig själva!!
När jag festar: Dansar jag på borden
När jag vaknar på morgonen: Somnar jag om igen
Fördriver tiden med att: Ta kort på mig själv, nörda vid datorn, umgås med Louise, spela hög musik
Blogg jag rekommenderar: hanapee

slutligen...
Vad tycker du om Louise: Härlig tjej som är ungefär som mig och har ett skratt som ingen kan jämföra sig med.




Namn: Louise pistolpåengelska Kerstin Ahlin
Smeknamn: Lollo, Lollich, Lollan, Lulu, Gluggen, kåldolmen
Bor: Falköping
Ålder: 19 varma somrar
Kön: kvenna
Födelsedag: samma dag som farmor (15 augusti)
Familj: stolt lillasyster till fyra äldre bröder och självklart mamma och pappa.
Vänner: 5 stycken
Partner: en bagare som heter linus
Djur: firrar
Jobb: cheesen
Intressen: gymmet, innebandy, vänner, pojkvän
Bra på: skratta och fisa
Dålig på: att äta lite godis
Gillar: "brända korvar", bagare, cola och framförallt buskar
Ogillar: ärtsoppa, tattare, bli väckt, bajs
Musik: spotify
Bästa egenskaper: roligare än malin, tjöta
Rädd för: döden, spindlar
Ogillar folk som: klagar och de som inte skrattar åt mina skämt
Gillar folk som: skrattar med och åt mig
När jag festar:
är jag alltid knack
När jag vaknar på morgonen: somnar jag helst om
Fördriver tiden med: att umgås med malin och linus, leker med barbie
Blogg jag rekommenderar: engla och bajs (ej för känsliga tittare..)

slutligen...
Vad tycker du om Malin: en knäpp och knubbig tjej som liknar mig på alla sätt och vis.

Kommentarer

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0