ingen vet om det, men jag ska berätta om allt för dig.

malin här

vart ska jag börja? ... funderar på att lägga bloggandet på hyllan ett tag. tyvärr.

egentligen tycker jag att blogga är ett utav mina bättre tidsfördriv. ganska skönt att få ner ord, tankar och liknande. ett väldigt bra sätt. fint att kolla tillbaka i arkivet dessutom, om man nu känner för det.

just nu känner jag dock att jag måste ägna ord, tankar och liknande åt någonting helt annat. sen får vi se när jag känner att jag vill börja blogga igen. eller, jag vill heeeeela tiden men nej. näääe. inom en snar framtid är jag säkerligen back on track igen.

tills dess får ni ha det göörbra och ta hand om er. PUSS på er!

(varför detta inlägget tog en evighet att skriva vet jag inte. lite svårt, känns som ett slags farväl nästan. men hey, känner jag mig själv dröjer det väl en vecka innan jag börjar blogga igen, who knows. nu vill jag, men jag kan inte.)


Kommentarer

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0