someone who knows how to love you without being told

tjena. malin här. lääääääääget? (vet att ingen kommer svara på detdär ändå, så jag antar att det är bra)

angående videon nedan så måste jag erkänna att jag blir en gnutta kär varje gång jag får syn på chad michael murray. VILKEN KILLE, de säger jag bara. där har ni någon att se upp till grabbar!

när vi ändå snackar killar. då tänker ni: vad vill tjejer ha egentligen? ... vi kan nog vara svåra, men inte svårare än killar! jooo såhär är det... vi vill att ni ska bry er om oss - och visa det. så simpelt är det. sen finns det ju säkert ett par punkter till men jag tycker att dendär stämmer ganska bra. utseende och sånt är inte allt, det hoppas jag att ni vet vid dethär laget.

och varför har inte jag någon grabb då? undrar ni.. jag som skriver som om jag vore "hemma" på området. svaret vet jag knappt själv. men jag är en person, en person som bryr mig ganska mycket om andra - mer än om mig själv. och de jag träffar bryr sig ingenting om mig - mer om sig själva.

så. vad ska vi säga? jag har bara träffat losers. eller. killar som bryr sig - fast dom inte visar det. enkelt va?

hursomhelst. jag gillar långa skogspromenader, bra filmer, cola, äventyr, solnedgången och människor som får mig att le. så killar, namn/mailadress/mobilnummer/whatever kan ni lämna i kommentarsfältet.



tur att jag har någon som bryr sig om mig

då säger vi så.

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Söööt bild på er!

sv: Haha, ja skitrolig verkligen :D

2009-08-03 @ 10:45:28
URL: http://noescape.blogg.se/

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0