angels on the moon

självklart står jag för bloggandet imorgon (...okej, idag). har ju liksom inget bättre för mig. har "semester" som sagt. annars kan man säga arbetslös, men det låter inte lika bra. i vilket fall, jag behöver ett jobb. jag behöver pengar. jag behöver shoppa. bara för att jag är så jävla shoppingsugen så det finns inte...

jag ska ändå försöka få lite vettigt gjort imorgon (IDAG). gymmet, övningsköra, skriva in mig på arb.förmedlingen (fråga mig inte varför jag inte gjort det än, tack), fota och kvällen ska jag och louise spendera med rebecca och elin. känner på mig att det blir en bra dag!

därför säger jag godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha! =D

2009-08-04 @ 01:28:19
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0