godmorgon

ingen som har svarat på min "kontaktannons" ännu. antar att ni är fega, riktigt fega. för jag menar, jag är ju en riktig läckerbit. vem vill inte gå långa skogspromenader med mig liksom?

att jag är lite ironisk ibland, det får ni ta. för det är ingenting jag kommer att sluta med. ni får bara lära er att fatta när jag är det.


jag har ingen aning om var louise håller hus. själv kom jag ur sängen för en stund sedan. jag kunde inte somna igår, har inte kunnat somna på flera nätter. blir galen. runt tre någon gång, efter att försökt somna i tre timmar, somnade jag äntligen. frustrerande..

nu: dusch och frukost..

Kommentarer
Postat av: SANNAH

taack=) hatten har jag ärvt av min gammelfarfar:P

2009-08-03 @ 15:19:52
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: fröken jonasson

Sv: härlig design ni hade! :)

2009-08-03 @ 16:12:02
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0