hur man gör hallonpaj

malin här

visst är jag söt i videoinlägget nedan? svårt att toppa faktiskt..

hallonpajen var väldigt god. som jag sa i videoinlägget är receptet hemligt och det är ganska komplicerat om jag skulle vilja berätta. men vafan. jag kan göra ett undantag så nu gör vi ett försök.. såhär går man tillväga:

steg 1: åk till ica.. för att sedan inse att det inte finns det du är ute efter
steg 2: åk till willys... för att inse att det inte finns där heller. istället: kompromissa
steg 3: åk hem. sätt igång ugnen
steg 4: öppna förpackningen och sätt hallonpajen i mikron (ah, man kan ju läsa på förpackningen hur man går tillväga annars)
steg 5: in med skiten i ugnen
steg 6: vispa vaniljsås
steg 7: duka
steg 8: ta ur hallonpajen ur ugnen - klar att äta.... ÄT
steg 9: ta mer.







voilà. så jävla simpelt... egentligen.

sen krävs det ett bra humör också, givetvis. något jag inte hade innan vi gick in på ica (eftersom jag var så jävla sur bara, en riktig bitch med andra ord), men efter att "någon" (vi blev inte förvånade, haha) busvisslat på oss innan vi gick i affären så fick vi oss ett gott skratt och sedan kunde jag hålla humöret uppe. snacka om räddare i nöden..

Kommentarer

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0