godmorgon

Louise här

jag är vaken före malin precis som vanligt. hon ligger väl och drömmer sig bort med håkan hellström någonstans, haha! jag har iaf inte sovit så gott inatt eftersom jag har varit en snäll flickvän som har tagit hand om en full pojkvän, men sånt är livet.

jag har ingen aning vad som händer idag. förhoppningsvis ska jag och malin träffas en stund och ha typ möte om bloggen. nu tycker jag att vi börjar bli lite seriösa här men vi ska faktiskt planera idag hur vi ska bli mer oseriösa, så ni kan ta det lugnt ;)

visst är jag söt i videoinlägget? typ hej, jag heter louise och är 10år!

nu ska jag faktiskt ta tag i mitt lilla liv jag har, så jag återkommer om en stund.

PUSS

Kommentarer

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0