9 augusti

det har blivit lite dålig uppdatering här men sånt händer.

igår så hade jag och linus en hel dag med varandra. började med att vi åkte till simsjön, där vi badade och solade :) sen åkte vi in till stan och spelade tennis med filip och otto. kvällen bjöd på bubbelbad, mat och massa gott.

idag så vaknade vi vid ett och därefter har vi bara slappat. inte helt fel! kom hem vid fyra och sen dess har jag inte gjort ett piss. sitter här hungrig som vanligt, har inte ätit något än och vi har verkligen ingenting hemma. så snart kan jag få damp.

imorgon blir det jobb igen, men nu har jag faktiskt bara tre dagar kvar på jobbet och sen har jag "semester"!

puss
/ Louise

Kommentarer

Tyck till:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Blogg kanske?:

Nå, vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0